Subiectul „Cine este iubita lui Brad Pitt?” a ramas in centrul atentiei pana in 2025 datorita unei relatii discrete, dar persistente, cu Ines de Ramon. Articolul de mai jos explica cine este Ines, cum a evoluat cuplul, ce semnale publice au aparut si ce inseamna totul in contextul industriei filmului din 2023–2025. Vei gasi cronologii, cifre actuale, detalii despre institutii relevante (precum SAG-AFTRA, AMPAS si FIA) si o privire echilibrata asupra modului in care discretia a devenit strategia principala a cuplului.
Contextul actual: cine este iubita lui Brad Pitt in 2025?
In 2025, numele cel mai frecvent asociat cu intrebarea „Cine este iubita lui Brad Pitt?” este Ines de Ramon. Ines este o profesionista in domeniul bijuteriilor fine, activa in Los Angeles, adesea mentionata in presa ca executiv al brandului Anita Ko Jewelry, un nume cunoscut in cercurile de luxury retail. Relatia cu Brad Pitt, inceputa discret la final de 2022, a continuat in 2023 si 2024, iar in 2025 perechea pare stabila, in ciuda unei expuneri publice atent controlate. Chiar daca nici Brad Pitt si nici Ines de Ramon nu fac parte din categoria vedetelor care sa confirme explicit fiecare zvon, coerenta aparitiilor si continuitatea cronologica trimit la un raspuns simplu pentru cititori: da, Ines de Ramon este, in mod curent, partenera lui Brad Pitt.
Datele anului 2025 ofera cateva repere obiective. Brad Pitt, nascut la 18 decembrie 1963, are 61 de ani (implineste 62 in decembrie 2025). Ines de Ramon este adesea citata ca fiind nascuta in 1990, ceea ce plaseaza in 2025 o diferenta de varsta de aproximativ 27–31 de ani intre cei doi, in functie de luna de nastere pe care o consideram in calcule. Diferenta de varsta nu este un element neobisnuit in industria de divertisment, iar modul discret in care cuplul si-a construit aparitiile a temperat proiectiile tabloidelor. Observatorii scenei hollywoodiene remarca si o dinamica: Brad Pitt pare sa fi adoptat o strategie publica mai rezervata in anii post-2020, preferand sa lase proiectele profesionale si aparitiile rare, dar semnificative, sa vorbeasca de la sine. In acest context, Ines de Ramon apare ca o prezenta constanta, dar neintruzi-va, ceea ce se aliniaza cu imaginea unui Brad Pitt concentrat pe filmul „F1” din 2025 si pe activitatea companiei sale de productie, Plan B Entertainment.
In anii 2023–2024, industria a traversat grevele WGA si SAG-AFTRA, care au marcat ritmul productiilor si au influentat, indirect, si cronologiile relationale publice (premiere amanate, evenimente restranse). In pofida acestor variabile, traseul relatiei Brad Pitt – Ines de Ramon a ramas constant: rare aparitii, semne discrete de sprijin reciproc, lipsa de declaratii spectaculoase, dar si lipsa de dezmintiri. Pentru o vedeta de calibrul lui Pitt si o profesionista dintr-o zona adiacenta showbiz-ului (luxury jewelry), profilul este previzibil: confort, discretie si continuitate. In 2025, raspunsul cel mai prudent si sustinut de fapte publice este ca Ines de Ramon este iubita lui Brad Pitt.
Profilul lui Ines de Ramon: cariera, context si imagine publica
Ines de Ramon si-a construit cariera in industria bijuteriilor, o zona de intersectie intre design, retail de lux si consultanta pentru celebritati. In Los Angeles, firme precum Anita Ko Jewelry deservesc o clientela care include actori, muzicieni si creatori de continut, iar executive-ii din astfel de companii se afla la confluenta intre business si estetica. Ines este asociata in presa cu roluri de management si dezvoltare de brand, o responsabilitate ce presupune intelegerea lantului de aprovizionare, colaborarea cu designeri, acompanierea lansarilor si, nu in ultimul rand, relationarea cu stilisti si echipe de PR care pregatesc aparitii pe covorul rosu. In anii 2023–2025, zona de jewelry pentru red carpet a ramas un element-cheie al naratiunii vizuale hollywoodiene, chiar si in anii marcati de greve si reconfigurari de premiere.
Inainte de relatia cu Brad Pitt, Ines de Ramon a fost casatorita cu actorul Paul Wesley (cunoscut din The Vampire Diaries), cu nunta in 2019 si separare confirmata in 2022; presa a semnalat finalizarea divortului in 2024, ceea ce inchide un capitol personal si clarifica un context adesea invocat in discutiile despre cronologie. In 2025, Ines apare ca o figura pragmatica si rezervata, cu prezente publice rare si, adesea, fara declaratii directe pentru presa. Aceasta alegere are o logica: intr-o industrie in care expunerea este moneda curenta, pastrarea caracterului privat devine un capital in sine, reducand riscul de supraexpunere si mentinand controlul asupra propriei naratiuni.
Dincolo de biografie, profilul lui Ines arata compatibil cu ritmul de lucru al lui Brad Pitt. Plan B Entertainment continua sa opereze la nivel inalt, iar in 2025 Pitt este concentrat pe lansarea filmului „F1”, un proiect Apple Original Films in parteneriat de distributie cu un studio major si in cooperare cu structuri din Formula 1 si cu FIA (Federatia Internationala a Automobilului), organismul international care guverneaza sportul auto. Faptul ca partenera sa lucreaza intr-un domeniu conex entertainment-ului, dar nu in miezul expunerii actoricesti, ajuta la mentinerea unui echilibru. Ines pare sa prefere un ritm reflexiv, atent la dispozitivele de PR necesare intr-un Hollywood post-2020, unde un story pe retele sociale poate reverbera mai puternic decat o aparitie la un eveniment.
In 2025, reputatia lui Ines de Ramon este aceea a unei profesioniste discretionare, cu o identitate sociala gestionata minimal. In epoca in care follower count-ul dicteaza dinamici de brand, pozitia ei arata deliberare: cont privat sau prezenta online moderata, fara campanii personale de imagine, ceea ce contrasteaza placut cu fluxul constant al stirilor despre vedete. Aceasta postura confera cuplului o rezerva apreciata de un public saturat de deschideri spectaculoase si de naratiuni contradictorii. Pe scurt, imaginea lui Ines in 2025 este coerenta: stil, profesionalism si o preferinta pentru discretie, in acord cu modul in care s-a conturat relatia cu Brad Pitt in ultimii trei ani.
Cronologia relatiei (2022–2025): etape vizibile si semne discrete
Relatia dintre Brad Pitt si Ines de Ramon are o cronologie usor de conturat prin cateva borne mediatice, chiar daca ambii au preferat sa nu intareasca zvonurile cu declaratii. In logica naratiunii publice, finalul lui 2022 marcheaza inceputul, anul 2023 aduce consolidare, iar 2024 si 2025 confirma continuitatea. Ritmul a fost temperat de contextul industriei (grevele WGA si SAG-AFTRA, reprogramari de filmari si premiere), dar, paradoxal, tocmai aceasta incetinire a oferit o scena propicia pentru o relatie fara valuri in tabloide. Mai jos sunt reperele care alcatuiesc un fir cronologic coerent.
Repere cheie:
- Final 2022: primele informatii consistente apar in presa de divertisment, care ii surprinde pe Brad si Ines la un concert in Los Angeles si la o petrecere privata in decembrie. Tonul stirilor: interes precaut, accent pe discretie.
- Prima jumatate 2023: apar rar in cadre comune in Los Angeles; nu exista declaratii directe, dar tematica „vedeti, petrec timp impreuna” devine recurenta. In paralel, Brad se concentreaza pe proiecte in dezvoltare, inclusiv filmul de Formula 1.
- Noiembrie 2023: sezonul de toamna aduce evenimente culturale majore in Los Angeles; presa noteaza proximitatea lor in contexte mondene (ex. gala-uri, cine private), fara fotografii ostentative pe covorul rosu in doi. Din nou, accent pe discretie.
- 2024: anul productiv pentru filmul „F1” si pentru calatoriile asociate filmarilor pe circuite; perechea ramane in aceeasi paradigma – prezenta controlata, fara confirmari explicite. Se vorbeste tot mai des despre faptul ca relatia este „stabila”.
- Decembrie 2024 – ianuarie 2025: presa generalista mentioneaza ca cei doi au sarbatorit momente personale impreuna si ca relatia trece pragul a aproximativ 24–30 de luni, in functie de momentul considerat drept startul real (noiembrie–decembrie 2022).
Parte din interesul public provine din contrastul cu relatiile anterioare ale lui Brad Pitt, care au avut o incarcatura mai pronuntata pe zona de evenimente si proiecte comune. Ines de Ramon, nefiind actrita, nu are un calendar de premiere care sa o plaseze frecvent in lumina reflectoarelor. Aceasta asimetrie mediatic-vocationala contribuie la o cronologie care se masoara in semnale subtile, nu in „moment zero” clar. In plus, data fiind implicarea lui Brad in filmul „F1” si colaborarea cu structuri din Formula 1 si cu FIA, o buna parte din 2023 si 2024 a fost marcata de deplasari si filmari pe circuite reale, ceea ce a limitat natural potentialul de aparitii mondene comune. Cu toate acestea, firul narativ ramane consecvent: perechea a traversat putin peste doi ani impreuna si pare pe acelasi traseu si in 2025.
Aparitii publice si semnale de oficializare: ce se vede si ce lipseste intentionat
In peisajul Hollywood 2025, „oficializarea” unui cuplu nu mai are o singura forma. Unele perechi aleg debutul direct pe covorul rosu, altele prefera confirmarea tacita, prin prezente apropiate, dar fara pozat in doi pentru fotografi. Brad Pitt si Ines de Ramon par sa apartina celei de-a doua categorii. Spre deosebire de strategiile de PR care mizeaza pe virale si pe exclusivitati, acest cuplu a cultivat aparitia rara si lipsa naratiunii explicite. Rezultatul este un paradox: cu cat se afiseaza mai putin in mod formal, cu atat opinia publica accepta mai usor ca „sunt impreuna”.
Indicatori frecvent invocati:
- Proximitatea recurenta in Los Angeles la evenimente culturale (gala-uri, vernisaje, seri caritabile), cu intrari sau iesiri separate, dar cu marturii vizuale care indica participarea la acelasi program social.
- Momente-cheie in calendarul personal (zile de nastere, sarbatori de iarna), pe care presa le mentioneaza in formula „au sarbatorit impreuna”, fara postari directe pe retele sociale.
- Calatorii si deplasari conexe filmarilor, in special in 2024, cand proiectul „F1” a ancorat trasee europene in weekendurile de Mare Premiu; chiar daca lipsesc selfie-urile, apar indiciile colaterale (programul similar, aparitii in aceleasi orase).
- Sprijin discret in momente profesionale importante: pentru un actor de calibrul lui Brad Pitt, simplul fapt de a fi insotit la o gala sau de a avea partenera in sala poate substitui „declaratia oficiala”.
- Absenta dezmintirilor. Intr-o epoca in care infirmarea apare rapid in cazurile lipsite de substanta, tacerea – constanta pe parcursul a doi-trei ani – functioneaza ca un semn de acceptare tacita a realitatii relatiei.
Un element absent, dar relevant, este aparitia pe covorul rosu in ipostaza de cuplu. Daca in 2023–2024 exista evenimente la care cei doi au fost surprinsi in proximitate (in special in Los Angeles), fotografia „canonica” – pozat in doi, cu acreditare oficiala in lista invitatilor – nu a devenit inca parte a arhivei publice mainstream. Totusi, absen-ta acestei imagini nu contrazice realitatea relatiei; pentru multi actori si creatori post-2020, covorul rosu nu mai este obligatoriu pentru a valida un parteneriat. In anii marcati de greve si de reconfigurari de premiere, unii au ales sa nu transforme viata personala in instrument mediatic. Astfel, ceea ce lipseste intentionat (o poza de cuplu pe red carpet) devine, paradoxal, dovada unei alegeri: aceea a normalitatii in privat, chiar si atunci cand unul dintre parteneri este unul dintre cei mai cunoscuti actori din lume.
Impactul asupra carierei lui Brad Pitt, contextul industriei si rolul institutiilor
Relatia cu Ines de Ramon s-a desfasurat in paralel cu o perioada densa pentru Brad Pitt: pregatirea si filmarile pentru lungmetrajul „F1” (lansare anuntata pentru iunie 2025) si functionarea Plan B Entertainment intr-un climat inca volatil dupa pandemie si dupa grevele din 2023. Greva SAG-AFTRA (Screen Actors Guild – American Federation of Television and Radio Artists) s-a intins pe 118 zile in 2023, iar impreuna cu greva scenaristilor (WGA) a reasezat calendarul productiilor. Aceasta reconfigurare a inseamnat intermitente in filmari, amanari de premiere si, implicit, o vizibilitate diferita pentru viata privata a starurilor. Din aceasta perspectiva, discretia cuplului a fost nu doar o optiune personala, ci si o adaptare la ritmul proiectelor.
„F1” este un proiect sofisticat, sustinut de Apple Original Films si distribuit in cinematografe printr-un parteneriat cu un studio major, cu data de lansare anuntata pentru 27 iunie 2025. Productia a fost realizata in colaborare cu ecosistemul Formulei 1, iar credibilitatea tehnica a fost sprijinita de implicarea lui Lewis Hamilton (co-producator) si de alinierea cu cerintele Federatiei Internationale a Automobilului (FIA), organismul care reglementeaza sportul auto la nivel global. Filmul a inregistrat secvente pe circuite reale in 2023 si 2024, in weekenduri de Mare Premiu, o premiera operationala care a presupus logistica complexa si coordonare cu Formula One Management. Aceasta abordare la interferenta dintre cinema si sport a impins proiectul in centrul atentiei industriei si a publicului.
Relatia lui Brad cu Ines pare sa fi functionat, in acest context, ca un factor de echilibru. Cand o parte substantiala a anului este dedicata filmarilor pe circuite din Europa si America de Nord, o partenera cu agenda profesionala flexibila si cu apetit redus pentru expunere mass-media poate reduce presiunea suplimentara. De asemenea, 2025 este si un an de asteptare pentru potentiale festivaluri (Venetia, Toronto) si, ulterior, pentru sezonul de premii 2025–2026, arbitrat de institutii precum Academy of Motion Picture Arts and Sciences (AMPAS). Brad Pitt, dublu laureat cu Oscar (actor in rol secundar la gala 2020 pentru Once Upon a Time in Hollywood si producator al filmului 12 Years a Slave, Best Picture 2014), intra in aceasta faza cu un profil matur: concentrat pe calitatea proiectului si mai putin pe spectacolul colateral al vietii private.
Pe scurt, dinamica Brad–Ines se imbina cu traiectoria profesionala a lui Pitt intr-o perioada cand regulile jocului hollywoodian au fost renegociate de greve si de noile modele de distributie. Rolul institutiilor – SAG-AFTRA prin reglementarea muncii actorilor, FIA prin setul de norme pentru sportul auto, AMPAS prin arbitrarea prestigiului artistic – se simte in fundal. In aceasta arhitectura, decizia de a nu hiperexpune viata privata pare o strategie optima, menita sa sustina obiectivul central: livrarea unui film-eveniment in 2025.
Statistici, cifre si tendinte media relevante in 2025
Chiar daca viata privata nu se traduce usor in statistici, exista un set de cifre si borne temporale care ajuta la conturarea imaginii publice a cuplului si la contextul profesional al lui Brad Pitt in 2025. Acestea nu epuizeaza subiectul, dar fixeaza coordonate verificabile – varste, durate, date de lansare, indicatori ai climatului industriei. Ele sunt utile, mai ales pentru cititorii care doresc un rezumat factologic, nu doar impresii.
Date de referinta 2023–2025:
- Varsta: Brad Pitt are 61 de ani in majoritatea anului 2025 (n. 18 decembrie 1963); implineste 62 de ani in decembrie 2025.
- Varsta estimata a lui Ines de Ramon: nascuta in 1990, ceea ce inseamna 34–35 de ani in 2025, cu o diferenta de varsta de aproximativ 27–31 de ani intre parteneri.
- Durata relatiei: de la finalul lui 2022 pana in 2025, aproximativ 24–34 de luni, in functie de momentul considerat drept start (noi/dec 2022).
- Greva SAG-AFTRA 2023: 118 zile (iulie–noiembrie 2023), cu impact direct asupra filmarilor si calendarului de promovare; alaturi de greva WGA, a reordonat timpii industriei.
- Proiectul „F1”: lansare anuntata pentru 27 iunie 2025 in cinematografe, coordonata in colaborare cu ecosistemul Formulei 1 si cu respectarea normelor FIA, inclusiv filmari pe circuite reale in 2023–2024.
Acestor elemente li se adauga parametri de context. Brad Pitt are sase copii din relatia anterioara, iar 2016–2019 a reprezentat o perioada de tranzitie personala puternic mediatizata. In contrast, 2022–2025 a adus o abordare de profil scazut. Din perspectiva comportamentului media, faptul ca nu exista confirmari sau dezmintiri agresive se traduce intr-o „curba de interes” relativ stabila: stirile apar mai ales cu ocazia evenimentelor sau a etapelor profesionale ale lui Brad. Pentru public, prezenta unei date clare – 27 iunie 2025, pentru „F1” – functioneaza ca magnet informational, iar viata privata ramane, in mod deliberat, in penumbra. La nivel institutional, AMPAS si alti organizatori de premii pot intra in joc abia dupa premiera, ceea ce inseamna ca in a doua jumatate a lui 2025 si inceput de 2026 vom vedea daca discretia de acum se va mentine si in sezonul de campanie pentru premii, cand presiunea aparitiilor creste natural.
Comparatii cu relatiile trecute si perceptia publicului
Compararea relatiei Brad Pitt – Ines de Ramon cu relatiile anterioare ale actorului ajuta la intelegerea strategiilor actuale de imagine. In anii 2000 si 2010, cultura celebrity a privilegiat povestirile ample despre cupluri celebre, iar Brad Pitt, prin natura proiectelor si a parteneriatelor sale, a fost adesea in centrul acestor naratiuni. In 2025, dinamica pare recalibrata: discretie accentuata, aparitii rare si o evitare constienta a momentelor manifest. De aici rezulta o schimbare in perceptie: nu mai cautam o „imagine de coperta” pentru a considera o relatie reala, ci adunam indicii coerente in timp.
Elemente comparative utile:
- Vizibilitate: relatiile cu actrite celebre din trecut implicau, adesea, aparitii frecvente la premiere si campanii comune; cu Ines de Ramon, aparitiile sunt rare si necentrate pe promovarea reciproca.
- Simetria profesionala: cand ambii parteneri sunt actori, calendarul lor are convergente naturale in sezonul de premii; cu Ines, accentul este pe activitati conexe (bijuterii, evenimente culturale), nu pe industrie de cinema propriu-zisa.
- Gestionarea retelelor sociale: trecutul includea mai multe repercusiuni media din cauza intensitatii narative; prezentul mizeaza pe absenta auto-expunerii digitale si pe filtrarea interactiunilor.
- Diferenta de varsta: aproximativ 27–31 de ani in 2025 intre Brad si Ines, mai mare decat in relatiile anterioare de mare vizibilitate, dar circumscrisa tiparelor frecvente din divertisment.
- Context institutional: daca trecutul a fost marcat de sezoane de premii si premiere intens mediatizate, prezentul este modelat de efectele post-2023 ale grevelor si de proiecte cu logistica speciala (filmari pe circuite F1, cu reguli FIA).
Publicul, saturat de valurile rapide ale stirilor, pare receptiv la o poveste spusa in ritm lent. In sondajele informale si in discutiile din spatiul online (forumuri, comentarii la articole), impresia recurenta este de „compatibilitate linistita”. Aceasta nu inseamna lipsa de interes, ci, mai curand, o alta forma de respect: acceptarea faptului ca nu toate cuplurile hollywoodiene isi doresc sa „oficializeze” la fiecare pas. Pentru actorii de top, aceasta strategie reduce presiunea colaterala, lasand in prim-plan proiectele (in 2025, „F1” este reperul) si creand un cadru in care viata privata este protejata, dar nu negata. Comparatia cu trecutul, deci, subliniaza o maturizare a modului de a fi persoana publica intr-o industrie in schimbare.
Semnificatia culturala a relatiei intr-o industrie in schimbare
Relatia Brad Pitt – Ines de Ramon functioneaza ca studiu de caz despre cum starurile A-list pot negocia intimitatea intr-o epoca dominata de algoritmi si de cererea de continut continuu. In 2023–2025, marile institutii care dau tonul industriei (SAG-AFTRA, AMPAS) si organismele de reglementare din zone colaterale (FIA, cand filmul intersecteaza sportul auto) au modelat indirect si barometrul vizibilitatii: grevele au rarit evenimentele, premierele s-au rearanjat, iar proiecte ca „F1” au cerut calendar intens si deplasari. In acest cadru, discretia nu mai este doar preferinta, ci si raspuns oportun la modul in care industria si-a regasit ritmul.
La nivel cultural, faptul ca un actor cu doua Oscaruri prefera sa nu transforme o relatie intr-un instrument de promovare spune ceva despre atitudinea post-2020 fata de celebritate. Daca in anii 2000 multe cupluri erau aproape „co-producatori” ai propriei mitologii, in 2025 avem un alt tip de contract tacit intre vedete si public: proiectele artistice sunt in prim-plan, iar viata personala se vede fragmentar, prin momente cu sens (sprijin reciproc, prezenta la evenimente importante) si nu prin serializarea vietii intime. Ines de Ramon, prin pozitionarea ei profesionista si rezervata, este parte a acestei paradigme: prezenta, dar nu centrala; relevanta, fara a deveni subiectul principal.
Acest mod de a gestiona viata privata are si beneficii concrete. Reduce riscul de „fatiga media” si complica jocul speculatiilor: cand nu exista un flux constant de noutati personale, zvonurile se consuma mai repede, iar opinia publica invata sa astepte borne reale (premiere, aparitii la festivaluri, interviuri majore). In 2025, pe fondul lansarii „F1”, este probabil ca imaginile si interviurile axate pe film sa domine spatiul public, in timp ce relatia cu Ines de Ramon va continua sa existe intr-un registru fara spectacole. Pentru fanii lui Brad Pitt, acest aranjament are sens: este o poveste de stabilitate intr-un univers profesional cu mize mari si cu multa incertitudine logistica in anii post-greva.
Ce urmeaza in 2025: repere, asteptari si potentiale aparitii
Urmatoarele luni din 2025 sunt clar ancorate de lansarea „F1” pe 27 iunie. Pentru Brad Pitt, aceasta data inseamna trecerea de la etapa productiei (filmari in 2023–2024, inclusiv pe circuite reale sub reglementari FIA) la etapa campaniei de promovare si a posibilelor festivaluri. In paralel, presa va continua sa sondeze starea relatiei cu Ines de Ramon, insa pattern-ul ultimilor ani sugereaza ca nu vor exista anunturi spectaculoase, ci, cel mult, aparitii discrete in contexte-cheie. Dupa lansarea filmului, atentia se poate muta catre festivalurile din toamna (Venetia, Toronto), apoi catre sezonul de premii 2025–2026, in care institutii precum AMPAS si guild-urile de breasla (inclusiv SAG-AFTRA) redevin protagonisti ai calendarului public.
Ce pot astepta, realist, fanii si observatorii? In primul rand, prezente focalizate pe film, cu accent tehnic (realismul secventelor de cursa, contributia consultativa a pilotilor, colaborarea cu echipele din F1). In al doilea rand, momente punctuale in care Ines ar putea fi vazuta in proximitatea lui Brad – la proiectii speciale sau la evenimente caritabile, mai ales in Los Angeles – fara ca asta sa se transforme in „debut de cuplu” pe covor rosu. In al treilea rand, mentinerea unei linii de comunicare prudente, in care stirile verificabile (date, evenimente, proiecte) domina fata de speculatii. Daca 2023–2024 au fost ani de consolidare lina a relatiei, 2025 ar putea fi anul in care aceasta stabilitate se confirma prin simplul fapt ca rezista testului unui ciclu media intens, in jurul unui film-vedeta.
Pe masura ce industria isi regaseste pulsul post-2023, exista loc pentru un optimism temperat: ca spectatorii pot primi, simultan, un film ambitios despre motorsport – construit in parteneriat cu ecosistemul F1 si cu respectarea regulilor FIA – si o poveste personala spusa pe tacute, fara sa fie instrumentalizata pentru promovare. In acest sens, raspunsul la intrebarea „Cine este iubita lui Brad Pitt?” ramane ancorat in realitatea anului 2025: Ines de Ramon, o prezenta discreta care insoteste un actor intr-un moment profesional major, cu o dinamica relationala construita pe consistenta, nu pe spectacol. Pentru multi, tocmai aceasta normalitate – rarisima la acest nivel de celebritate – explica de ce interesul ramane ridicat, dar rezonabil, si de ce naratiunea are sanse sa ramana coerenta si dincolo de premiera din vara.


